J. Bosmanstraat

Een tijdje in Den Haag gewoond. Op Loosduinen. Tien minuten fietsen in een lange rechte lijn naar het strand van Kijkduin. Momenteel ligt dat volledig op de schop. Ene na de andere ondernemer legt daar het loodje. Maar dat terzijde.

Niet ongebruikelijk valt er sporadisch nog post in de brievenbus gericht aan de vorige bewoner(s).

Niet mijn gewoonte, maar een envelop meen ik wel open te moeten maken. Draagt een grieks postzegel en komt van de organisatie van de Sparta Marathon. Blijkt een persoonlijke uitnodiging te zijn. Hier schrijf je je niet voor in, maar wordt je gevraagd. De vraag was gericht aan WIm-Bart Knol. Ik weet dus nu waar hij, woonde, verleden tijd. Een op dat moment nog bescheiden qua successen als ultra-loper, spokkelt in de jaren daarna menig overwinning bij elkaar. Heb die envelop doorgestuurd naar de KNAU uitgaande dat hun ledenadministratie hier wel raad mee zou weten.  Mijn goede daad weer gedaan. Ik kan weer rustig stretchen....